Kod Dostu

Kod Dostu

BAŞARISIZ OLDUGUMU HİSSETTiĞİMDE

  • Unknown
  • - 10 Mart 2010
  • Yasam, bana bir seyler mi anlatmak istiyorsun?
    Cunku...
    Basarisizlik ben bir basarısizim demek degildir;
    Henuz basaramadim demektir.
    Basarisizlik ben hicbir sey gerceklestiremedim demek degildir;
    Bir şeyler ögrendim demektir.
    Basarisizlik aptallastim demek degildir;
    Deneyerek yasamak için gerekli inanca sahibim demektir.
    Basarisizlik umitsizlige kapildim demek degildir;
    Deneme cesaretini gosterdim demektir.
    Basarisizlik istediklerime sahip olamayacagim demek degildir;
    Degisik tarzda bir seyler yapmaliyim demektir.
    Basarisizlik ben asagiligim demek degildir;
    Mukemmel değilim demektir.
    Basarisizlik zamanimi bosa harcadim demek degildir;
    Yeniden baslamak icin bir nedenim var demektir.
    Basarisizlik vazgecmeliyim demek degildir;
    Daha siki calismaliyim demektir.
    Basarisizlik asla basaramayacagim demek degildir;
    Daha sabirli olmaliyim demektir.
    Basarisizlik benden umidini kestin demek degildir;
    Bir bildigin var demektir.

    2 Yorum:

    gofrettin dedi ki...

    vay demiş gofrettin

    Unknown dedi ki...

    Ahhhh gofrettin :)

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü