Kod Dostu

Kod Dostu

NBA All Star 2011 Yetenek Yarışmaları

  • Unknown
  • - 20 Şubat 2011
  • Aristoteles'in güzel bir sözü şöyle der: "Hiç bir dahi, biraz çılgınlık karışımından yoksun olamaz." Basketbolun dahilerinin şov gecesi de işte bu sözdeki çılgınlıkların sergilendiği ve izleyenlerin müthiş zevk aldıkları bir gece oldu. Özellikle smaç yarışması ben dahil bir çok basketbolseveri büyüledi. Arabanın üzerinden zıplayanı, üç topu smaç yapanı, iki potaya aynı anda smaç yapanı... Öldü denilen, eski tadını bir daha yakalayamaz denilen smaç yarışması tarihin en güzel (bana göre) yarışmasına dönüştü. Beklenildiği gibi Blake Griffin smaç yarışmasını kazandı. Üçlük yarışmasını bence süpriz bir şekilde son şampiyon Paul Pierce ve benim favorim Ray Allen'ın önünde James Jones kazandı. Yetenekte ise Stephen Curry birinci geldi.

    Smaç Yarışması
    Katılımcılar Blake Griffin, Serge Ibaka, JaVale McGee ve DeMar DeRozan idi :)


    Harika bir çekişme yaşandı. Her smaç alkışı hak etti ve her smaç görülmeye değerdi. Tabi bazıları diğerlerinden ayrılıyordu. Ben de bir ayrım yaptım. Şampiyonun videolarını bloguma taşıdım. İşte o akıldan silinemeyecek smaçlar.

    Blake Griffin'in havada 360 derece dönür çift el ile bastığı smaç görülmeye değerdi. Evet bunu daha önce yapanlar oldu ama çift elle bitirebilen çok az kişi var.



    Sakatlanma tehlikesine rağmen havada tam tur dönerek yaptığı smaçtan sonra hızlanacağı belliydi. Takım arkadaşı Baron Davis'in panyaya çarptırarak verdiği topu değirmen ile bitirdiği smaç bunun göstergesiydi.



    Bu iki smaç griffin'in finale kalmasına yetti de arttı bile :) Final de ise tam anlamıyla bir büyüleme operasyonu vardı. İlk olarak Carter'ın kolunun dirseğine kadar olan kısmını potaya sokarak yaptığı smacın benzerini fakat panyadan pas alarak olanını yaptı Blake.



    Ve bitiriş. Staphes Center'ın ortasında bir koro, koronun dilinde "I believe I can flying (uçabileceğime inanıyorum)", potanın altında bir araba ve arabanın üstünden uçan bir adam.  Blake Griffin.



    Müthiş bir sunum :) I believe I can fly şarkısı Michael Jordan'ın oynadığı Space Jam filminin de müziğiydi. Jordan akıllardan asla çıkmıyor :)
    Bu son smaç ile şampiyonluğunu kesinleştirdi Blake Griffin. Tam anlamıyla hak ettiğine inanıyorum. Bu müthiş geceyi bize yaşattıkları için bu basketbol dahilerine teşekkür ediyorum.


    Diğer smaçları izlemek istiyorsanız >>> http://www.youtube.com/user/medyunhavba?feature=mhum

    İyi seyirler.

    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü