Kod Dostu

Kod Dostu

BERİ BLUES PARTY FOR UNİVERSİTY

  • Unknown
  • - 15 Mayıs 2010
  •      Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar Kulübü tarafından  gerçekleştirilecek olan Eğitim ve Bilişim Şenliği programında yer alan, şenliğin bitiminde katılımcıların eğlenmeleri için organize edilen EGE PARTY salı akşamı saat 21:00 de, İzmir - Bornova' nın en ünlü eğlence mekanlarından Beri Blues barda yapılacak. 
         Kendi okuduğum bölüm ile ilgili olmasının, arkadaşlarımın organizasyon ekibinde yer almasının bu partiyi övmemde bir etkisi yoktur, bunu belirtmek isterim ;). 18 yaş üstü bireylere hitap etmesi, damsız girilmemesi ( Kadın katılımcıların rahatı açısından ), müzik ( çıkacak grupların kalitesi ), katılım üzreti ( kişi başı 7 tl, bir yerli içki bedava. Kar amacı güdülmemektedir ) gibi sebeplerden ötürü katılmanızı öneririm, ben orada olacağım :D
         Son olarak partiden önceki iki gün ( Pazartesi, Salı ) gerçekleştirilecek olan Eğitim ve Bilişim Şenliğine katılmanızı öneririm. Bölümüm dışı felan diye düşünmeyin, kişisel gelişiminize katkısı olacağına şüphem yok.

    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü