Kod Dostu

Kod Dostu

YOUTUBE VİDEO İNDİRME

  • Unknown
  • - 31 Mayıs 2010
  • Uzun bir aradan sonra, finallerimin başladığı gün, iş yerinde :) blogger a merhaba :D

    Bir forum sitesinde karşılaştığım ve daha çok kişinin duymasını istediğim bir yazıdan ötürü döndüm blogger a :D

    Youtube :D her ne kadar ülkemizde girilmesi yasak olsada en çok ziyaret edilen siteler arasında. Dünyanın çeşitli bölgelerinden internet kullanıcılarının dakikada onlarca video paylaştığı (yüklediği) youtube da zaman zaman hoşumuza giden videolara sonsuza !!! kadar sahip olma isteği duyarız. Bu gibi durumlarda ne kullanmalıyız ya da ne yapmalıyız? Bu yazının amacı işte bu :D :D :D

    İlk ilk olarak kendi kullandığım, internette izlediğiniz her videoyu indirmenize olanak sağlayan IDM(internet download manager) ı öneriyorum sizlere. Tek kelime ile harika bir program. Hemen indirmek için tıklayın.
    Bir uyarı!!! Program deneme sürümü olarak inecektir. kurduktan sonra crack yapmazsanız 15 sonra programdan verim alamazsınız.

    ikinci olarak firefox kullanıcılarına özel DOVland helper eklentisi. Kullandım yararını gördüm ama IDM derim başka bir şey demem. Denemek isteyenler şuradan DOVland helper a ulaşıp eklentiyi FİREFOX Tarayıcılarına yükleyebilirler.
    Ve son olarak aşağıda anlatılan yöntem. Beni program kurmakla uğraştırma arkadaş, ben hacker olucam biraz çetrefilli yollar istiyorum vb. diyen arkadaşlar için. Denemedim ve denemeyi de düşünmüyorum. Sorumlulukta almıyorum.


    İLK OLARAK YOUTUBEYİİ ACIP İNDİRMEK İSTEDİGİMİZ VİDEOYUU İZLİYORUZ HİÇ BİR ŞEY YAPMADAN İZLEYİN ( YANİ PAUSE YADA İLERİ GERİ SARMA GİBİ ) HİÇ BİŞEY YAPMIYOZ VİDEO İLERLEME CİZGİSİNİN ALTINDA OLAN KIRMIZI CIZGİİ DOLDUKCA VİDEO İZLEYECEKSİNİZ VİDEOYU İZLEDİKTEN SONRAA NETİN ÖZ GEÇMİŞİNİ SIFIRLAYIN ( ARACLAR İNTERNET SECENEKLERİ SİL DEYİP TÜMÜNÜ SİL DİYORUZ ) VE YOUTUBE DE Kİ VİDEOYU TEKRAR OYNAT DEYİP BEKLİYORUZ VİDEO İZİYORUZ VE VİDEO BİTTİKDDEN SONRA (ARACLAR İNTERNET SECENEKLERİ SİL BUTONUNUN YANINDA BULUNAN AYARLARI TIKLIYORUZ ) VE GELEN PENCEREDEN DOSYALLARI GÖRÜNTÜLE DİYORUZ VE Bİ KLASOR ACILACAK ORDA Bİ SÜRÜ SİMGE VAR ORDAN BOYUTA GÖRE SIRALIYORUZ VE İZLEDİGİMİZ VİDEO EN ÜST SIRADA TUTUP MASA USTÜNE BIRAKIYORUZ.


    Çok kolay bir yöntem değil mi? :D

    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü