Kod Dostu

Kod Dostu

KİTAP OKUYORUZ

  • Unknown
  • - 17 Mayıs 2010
  •      Toplum Gönüllüsü gençler olarak dün, Kıbrıs Şehitleri Caddesinde 5. Kitap okuyoruz etkinliğini      gerçekleştirdik. Nedir bu kitap okuyoruz? Hemen açıklayayım.
         Ülkemizin okuma anlamında ne kadar geri kaldığının hepimiz farkındayızdır. Ülke çapında dergi okuma % 4, KİTAP OKUMA % 4.5 oranlarında seyrediyor. Bunun yanında televizyon izleme oranımız %94, bilgisayar ve internet kullanımımız ise % 35 seviyelerinde. Aradaki uçurumdan korku duymamak elde değil. İşte bu korkularımızdan hareketle insanlara "Hadi hep beraber okuyalım." demek için Toplum Gönüllüsü gençler olarak 17 ilde eş zamanlı bir şekilde merkezi bölgelerde "Oturarak Kitap Okuma" eylemi gerçekleştirdik. Tıpkı daha önceki dört yılda olduğu gibi :).
          Havanın sıcaklığı, etraftaki ses dalgalarının yoğunlu, polisin zırt pırt gelmesi, kitap okuyan gençlerin konuşmama kuralı olduğunu bilmeyen amcaların-teyzelerin sordukları sorulara cevap verilmeyince kızmaları, popoların ve ayakların ağrıdan sızlaması, duyarsız bazı kişilerin laf atmaları bizi hedefimizden vazgeçirmedi, geçiremedi. İnanıyorum ki mesaj iletildi. En azından "Hımm evet. Gerçekten de haklılar." dedirte bildik insanlara.
          Kitap Okuyoruz etkinliğimize katılan herkese çok teşekkür ediyorum. Katılmayıp bizimle aynı düşünceleri paylaşanlara da teşekkür ediyorum. Bunlar boş işler diye düşünenleri en yakın sağlık kuruluşuna gitmeleri yönünde uyarıyorum ya da TOG merkezine ;).

          Soldaki fotoğraf geçen senenin afişidir. Sağdaki de önceki senelere ait Kitap Okuyoruzlardan bir karedir. Yeni fotoğraflar elime ulaşmadığı için bunlarla idare edelim diyorum, beni mazur görün :)








    Hüseyin KÜÇÜK
    Toplum Gönüllüsü

    1 Yorum:

    prhyton dedi ki...

    biraz yorulduk biraz yandık güneşin altında, ama olsun insanların ilgisini cekebildik kitap okumaya. o yeter :) TogEge-NesNes

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü