Kod Dostu

Kod Dostu

TOG mu orası neresi???

  • Unknown
  • - 30 Ekim 2009
  • 6-7 aydır içindeyim Toplum Gönüllülerinin. her gün, her yeni organizasyon da bir çözülme sezimledim içeride. ne için sorusunu sormaya korkuyorum ama şimdi soruyorum. Ne için???
    cevap karmakarışık. yardımseverliğin doruk noktalarından TOG egoist düşüncelerin, insani kapitalizmin barınma yeri olmuş durumda. eskilerden (eski yeni ayrımı yok demeyin var) tanıdığım insanları düşünüyorum çıldırmış durumdalar, TOG da durmak istemiyor durumdalar. durmak isteyenler zaten bu durumun olmasını sağlayan kahramanlar.
    TOG da kötü diye nitelendirebileceğim insan tanımadım. aklı başında, amacı amacını bilmek olan, insanlara bir şeyler yoluyla yardımcı olmak isteyen insanlarla beraber olmaktan; ortak amaçlarımızı yerine getirmekten mutluluk, huzur duydum/duyuyorum.

    Büyüklük kademede midir?
    nasıl yani? kademe ne? Nereden çıktı?
    nereden çıktığı aslında açık. insanlar sorumluluklarıyla gelişir tamam da bu sorumluluklar insanlardan üstün yapmaz bizi. yapamaz. bu ahlaki bir olgudur... "Ahlak ve erdemden yoksun kimse,bir çuval çamurdan daha değersizdir." diyor LAEDRİ, ne kadar doğru. bir yerlere gelipte kendini bir şey sanan çamur kafalar, karşıma geçip benden hesap soramazlar. bana emir veremezler. en iyisi siz konuşupta aptallığınızı belli etmek yerine, susun da insanlar sizi biraz akıllı sansın.

    Sitem değil bu. İhtar. lütfen burası bir çark gibi bizden öncekiler bize bıraktı, biz başkalarına bırakıcaz. kendinizi TOGun üstünde görmeyin, TOGu sahiplenin ama sizin sanmayın. kendinizi akıllı sanmayın. "Bizce aklı başında adam yalnız bizim gibi düşünendir."
    La ROCHEFOUCALD

    cevaba tam ulaşamadım çünkü zaman daha erken. bu bile bazı gerçekleri gözteriyor. Tekrar söylüyorum LÜTFEN.

    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü