Kod Dostu

Kod Dostu

Bugün Sevinçli Günüm

  • Unknown
  • - 05 Kasım 2010
  •      Evet, uzun süredir bu kadar sevinçli olduğumu hatırlamıyorum. Hatırlayamıyorum. Okulum için İzmire geldiğim günden bu yana iş ile birlikte hayatım çok yorucu bir hal aldı. Bunlarla beraber iki yıla yakındır gönüllülük yaptığım Toplum Gönüllüleri Ege Üniversitesi Öğrenci Topluluğunun da projelerine katılmaya devam ettim. Kısacası anlayacağınız enerjimi istediğim alanlarda istediğim şekilde harcadım, harcıyorum. Fakat bu değişken hayat çizgim üzerinde bugün olduğum kadar sevinçli olamadım (bu yıl için konuşuyorum sadece). İzmire geldiğim ilk hafta uydunet e başvurmuş ve netimin bağlanmasıyla evimden işlerime odaklanma isteğim amacına ulaşmaya yaklaşmıştı. Fakat uydunet modemimin bozuk olduğu gerçeğinin farkına varmama çok sonra karar verince (teknik servisin gelmesi için 3 hafta bekledim) bütün hefeslerim sönmeye başlaması bende bi asabiyete ve ümitsizliğe neden oldu. Fakat bu asabi halimde dahi insanları kırmadığımı açık bir dille korkmadan söyleyebilirim. Her neyse :) Yaptığım işlerden zevk alamadığım zamanlar dahi oldu. Bi nete neden bu kadar taktığımı bende anlamıyorum ama taktım ve olmadan devam ederse hayatımda bazı şeylere son vermeye karar verebilecek duruma geldim. Gerek kalmadı ama. Buradayım ve netim bağlandı :) sevinçliyim ve öyle kalmayı ümit ediyorum.
         Bu süreçte uğrama isteği duymadığım blogum ilk geldiğim yerlerden bir tanesi :) heralde düzelme başladı. Aslında bu yazı bir hevesle oluştu ve içerisinde kendi başına bir konu olabilecek çok konu var. Onlarda artık bu blogtan ya da başka bir blogtan!!! aktarılmaya çalışılacaktır. Neyse  hadi görüşürüz, artık buralardayım :P

    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü