Kod Dostu

Kod Dostu

ANAHTAR EĞİTMEN EĞİTİMİ || 1. GÜN

  • Unknown
  • - 24 Şubat 2011
  • İlk gün eğitim anlamında neler yaşadığımızı anlatmaya başlamadan önce yolculuk ve şileye hareketimiz öncesi İstanbul turumuzdan bahsetmek istiyorum. Pazar akşamı saat 23:59 ( evet 00:00 değil ) aracı ile diğer bir eğitmen adayı arkadaşım gamze ve ben İstanbula hareket ettik. Yolculukları ve yolculuk süresince ekrandan yolu izlemeyi seven birisi olarak, yolculuğumuzdan sıkılmadığımı itiraf etmeliyim yalnız feribot da ki zamanımızı bundan çıkartmak istiyorum. Yavaş yavaş hareket eden feribot da soğuktan dolayı otobüste oturduğumuz için belki de o kadar çok sıkıldım ki anlatamam. Kabus gibiydi.

    Sabah İstanbul trafiğinin de etkisiyle saat 9:00 gibi Esenler otogarına vardık. Oradan servise binip çapa ya oradan da metro ile Sirkeci’ye geçtik. Hemen Toplum Gönüllüleri Vakfının yerini aramaya koyulduk. Zor olmadı bulduk :D Vakfın bulunduğu bina dışarıdan eski (içeriden de eski sayılır) ama benim çok hoşuma gitti. Eskileri severim. Eşyalarımızı vakfa bıraktıktan sonra attık kendimizi dışarıya ) Gamze’nin İstanbul da yaşayan bir arkadaşı ile buluştuk. Ne yapalım ne edelim derken hasta Beşiktaşlı arkadaş bize Beşiktaş’a gitmeyi önerdi ve bizde kabul ettik. Yolculuk sırasında ki görsel şölen diyebileceğim manzaralar harikaydı. Neyse Beşiktaş’a gittik ve kahvaltı için bir restorana oturduk. Beşiktaş semti manzaralı kahvaltımızdan sonra nargile içelim dedik. Elma nane bir nargileden sonra bir sahafa girdik. Küçük ama içerisine girince zevk veren bir dükkandı. Kitaplara dalarak baktım kaldım :) sonrasında da tekrar aynı yolu izleyerek sirkeciye döndük. Yalnız Beşiktaş hakkında bir şeyler söylemek isterim. Sokakların zemin döşemesinden evlerin yapısına harika bir oturmuşluğu var. Yaşamak isteyeceğim bir İstanbul semti. Dar ve küçük ara sokaklarına ise bayıldım. Hele ki meyhanelerin olduğu o sokağa :P

    Sirkeci’ye geldikten sonra daha zamanımız olduğu için gamze ve ben deniz kenarında biraz dolaşalım ve fotoğraf çekelim dedik. Vapur iskelesinin girişinden ötürü deniz kenarının telle çevrili olması ??? yüzünden uzun bir mesafe yürüdükten sonra Galata Kulesinin manzarasını arkamıza alarak fotoğraf çektirdik J sonrasında da fotoğraf çeke çeke vakfın yolunu tuttuk.

    Vakıfta toplantı odasında diğer eğitmen adayı arkadaşları beklemeye koyulduk. Ofis çalışanı arkadaşlarla ve kendi aramızda sohbet ederek zamanı geçirmeye çalıştığımız sırada bir ofis çalışanı arkadaş ile bir anlaşma yaptık. Bana bir çakmak verdi ve eğitimin son gününe kadar bu çakmağı saklamamı ve kaybetmememi söyledi ama nedenini söylemedi. Bende kabul ettim. Ne olacağını merak ediyorum ve bunu öğrendiğim zaman ismini de buradan paylaşıcam :) Neyse 24 arkadaş toplandık ve şileye hareket ettik. Boğaz köprüsünden geçerek yola koyulduk. Boğaz Köprüsünden geçmenin tadı çok hoşuma gitti. Bunun tekrarları mutlaka olacak :) yolun bazı zamanlarında uyudum bazı zamanlarında şapşal bir şekilde uyanıktım. Bu yüzden ayrıntıları hatırlamıyorum. Yaklaşık 2 saatlik bir yolculuktan sonra şilede şuan da kaldığımız otelimize geldik. Grand Otel ;) Kaydımızı yaptırıp odalarımıza yerleştik. Yerleştik dediğim eşyaları fırlattık attık odalara hemen lobiye indik J Saat 8 gibi de ilk toplantımızı yaptık. Tanışma eğitimi desek çok daha doğru olur.

    Bu tarz yaptık ettik dolu bir yazı yazmamın ve olayları kısaca yazmamın sebebi zamanımın olmaması. Sürekli eğitimlerdeyiz ve ben bilgisayara zorla dokunuyorum ama bundan şikayetçi değilim. Çünkü bizler bu eğitimden döndükten sonra sahaya çıkıp gönüllü arkadaşlarımıza aktarımlarda bulunacağız. Bunun içinde bizlerin donanımlı olması gerekiyor ve bunun içinde şuanda ki eğitim yoğunluğunun tamamına katılmamız gerekiyor. Sonuç olarak şikayetçi değilim aksine çok memnunum. Diğer günlerde de neler yaşadığımızı zaman buldukça paylaşmaya çalışacağım. Hadi ben eğitime kaçtım :D

    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü