Kod Dostu

Kod Dostu

İzmir Oyuncak Müzesi

  • Unknown
  • - 28 Aralık 2010
  • Geçen sene Toplum Gönüllülerinde dahil olduğum projenin etkinliğinden sonra arkadaşlarımın planına uyarak Konak - Varyant da açılmış olan İzmir Oyuncak Müzesine gitmiştik. Bir Sunay AKIN hayranı olarak İstanbul Oyuncak Müzesini görmeyi çok isteyen ben çok yorgun olduğum için İzmir Oyuncak Müzesine gitmek istemedim fakat beni ikna ettiler ve gittim. Neyse Oyuncak Müzesi görünüp biz ona yaklaşmaya başladıkça güzelliği de ortaya çıkmaya başlamıştı. Sağdaki fotoğrafta gördüğünüz İzmir Oyuncak Müzesi. Çok güzel :)

    Beni ikna eden arkadaşlarıma içeri girmeden teşekkür etmeye başladım. Geldiğim için sevinmiştim çünkü. İçeri girdik ve dolaşmaya başladık. Dolaştıkça, gördüklerim arttıkça sevincimde arttı. Bu aşamada oyuncakların bilgilerine bakmadığımı farkettim. Çok kötü, böyle bir şey unutulur mu? Unutmuştum işte. Hatırlamam bir arkadaşımın tarihi eski bir oyuncak karşında şaşırması ve benimde neden şaşırdığını ona sormam oldu. Daha sonra son baktığım oyuncağın yanına döndüm. İşte o an mutlu oldum :D Tarihine bakma niyetiyle eğilince oyuncak koleksiyonunun Sunay AKIN koleksiyonundan parçalar olduğunu okudum :) İşte o zaman dünyalar benimdi. Sanki İstanbul Oyuncak Müzesi ayağıma gelmişti. Büyük bir zevkle dolaştım müzeyi, her bir oyuncağın fotoğrafını çektim. Oradan ayrılmak istemesemde ayrıldık. Sonrasın da uzun süren bir mutluluk sürecine girdim.

    Bu yazıyı yamayı düşünmüyordum. Oyuncak Müzesini tanıtacağını düşünsemde oyuncak fotoğraflarının yer alması fikri hoşuma gitmiyordu. Fakat üstünden uzun bir süre geçti ve artık koymamın sakıncasının olacağını düşünmüyorum. Belki oyuncaklar bile değişmiştir, uzun süredir gidemedim çünkü :(

    İzmir Oyuncak Müzesinin sitesinde yeni bir etkinlik var mı diye dolanırken nacizane bir katkı yapayım istedim de diyebiliriz :) Buyur müzeden kareler :)









    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü