Kod Dostu

Kod Dostu

SUNAY AKIN BORNOVADA

  • Unknown
  • - 03 Aralık 2010
  • Dün okulumun hiç kullanmadığım çıkışlarından bir tanesini kullanarak sınavın verdiği yorgunluk ve bir sonraki günkü sınava hazırlanma gerekliliğinin verdiği sıkıntı ile yürürken ışıklarda kırmızı amcanın bana dur dediğini fark ettim. Büyüğü dinlemek lazım dimi ama :) Bu bekleme aşamasında sol tarafımdaki arkadaşıma dönmek için kafamı çevirdiğimde tam arkamızdaki tellere bir pankartın gerili olduğunu ve üzerinde de benim çok sevdiğim şairlerden bir tanesinin resminin olduğunu gördüm. Sunay AKIN. Pankart şunu diyordu. "Sunay AKIN 8 Aralık günü saat 16:00 İzmire hemde Bornovaya geliyor." Ne güzel bir haberdir bu. Bu sıkıntı dolu anlarımda, kendi kendimi boğmaktan ellerimin ağrıdığı şu zamanlarda nasıl bir haberdir bu. Kolumdan çekiştirilerek yolun karşısına geçirildiğimde çarşamba günkü her işimi kafamda bitirmiştim. Böyle olması gerekiyor :)

    Tabi oradaki bilgi yeterli olmadı. Küçük bir araştırma yaptım. Geliyorda neden geliyor? nereye geliyor?
    Bornova Belediyesi'nin Aralık ayının sosyal etkinliklerin ilk haftasında ‘Kadının Seçme ve Seçilme Hakkı’, ‘Engelliler Günü’ ve ‘İnsan Hakları Haftası’ panelleri kapsamında ilçemize geliyormuş.
    Sunay AKIN Bornova Belediyesi Yeni Nikah ve Meclis Salonu'nda saat 16.00’da yapılacak ‘Kardeş Payı’ isimli panele katılacakmış.

    Eğer o güne kadar ölmezsem orada olacağım. Bu büyük şairi, bu büyük yazarı, bu büyük düşünürü dinlemek isteyenlerin, düşüncelerini merak edenlerin bu panele katılmalarını öneririm. Çok şey kaybetmezsiniz, çok çok şey kazanırsınız. Bornovada Küçükparkta bir kafede oturup nargile içmek yerine büyükparka kadar yürüyüp panele katılmanız sizin için büyük bir kazanım olucaktır.

    Önümüzdeki hafta gerçekleşecek etkinlikler;
    >>> 6 Aralık >> 14.00'te Mevlana Toplum ve Bilim Merkezi çok amaçlı salonu >> ‘Kadının Seçme ve Seçilme Hakkı’ Paneli'nin konuşmacısı CHP milletvekili Türkan Miçoğulları ve Bornova Belediyesi CHP Meclis üyesi Avukat Şenay Biçer.
     >>> 6 Aralık >> 5.00'te Yeni Nikah ve Meclis Salonu >> Dünya Engelliler Günü nedeniyle düzenlenecek ‘Ben Sen Olabilirdim’ konulu söyleşinin konuğu ise Prof. Dr. Şule Erçetin.
     >>> 8 Aralık >> Yeni Nikah ve Meclis Salonu >> ‘Kardeş Payı’ konulu panelin konuğu Sunay AKIN.

    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü