Kod Dostu

Kod Dostu

Mini Tog Pazar

  • Unknown
  • - 05 Aralık 2010
  • Her zaman güzel işlere imza atan TOG dan bir tane daha yaralı organizasyon bizlerle :)

    Toplum Gönüllülerinin pazar organizasyonlarından bir tanesi Tog - İzmir de 10 Kasım günü yapılan galasıyla beraber başlamıştı. Tabi bu pazar geniş çaplı bir organizasyon olmadığı için ve bizim küçük koordinasyon merkezimizde gerçekleştirildiği için mini pazar adı verildi. Ben 10 Kasım da gerçekleştirilen pazara iş görüşmemden dolayı katılamamıştım. Bir daha olacağı için birazda rahattım. Bugün ikincisine katılma fırsatım oldu ve organizasyonu yerinde görme, katılım yapma (az da olsa) fırsatım oldu. Peki nedir bu mini tog pazar? Neden yapılıyor? Togun parası bitti de eşyalarını mı satışa çıkarttı?

    Tabikide togun parası felan bitmedi. Eşyalarını satışa çıkarmış değil. Toplum Gönüllülerinde yatişkin bir gönüllü olan Dilek NAM hanım efendinin tanıdıklarından veya tanımadıklarından topladığı eskimemiş, yırtığı lekesi olmayan eşyaların çok ucuz fiyatlara satılarak gelir elde edildiği bir pazar organizasyonu olan mini tog pazar; toplum gönüllüleri izmir adına Gençlere Değer kampanyasına katkı sağlamak amacıyla yapılmaktadır. Fikir olarak bunu ortaya atan Dilek Hanıma gerek Dokuz Eylül tog gerekse Ege tog dan arkadaşlarımızın yardımlarıyla organizasyon gerçekleştirildi ve gerçekleştirilmeye katılımlarınız ile devam edilecek :)

    Tog pazarda aklınıza giyim ile ilgili ne geliyorsa hepsini bulabilirsiniz (İç giyim hariç). Bu eşyaların fiyatları  1 tl, 5 tl  ve  10 tl olarak değişmektedir. Tabi daha üst bir fiyat vermek için yapacağınız pazarlık aralıklarıda vardır :D

    Ben bugün ilk kez katıldığım için erkek reyonunda hoşuma gidebilecek (zor beğenirim) eşyaları bulamadım. Bir önceki pazarda satılmışlar sanırım :D ama bir tane buldum. Yandaki poların kendisini değil ama benzerini (gerçekten çok benzeri) 5 tl ye aldım. Dışarıda almaya kalksam fiyat vermeyeyim ama 5 i bir şeylerle çarpıp yanına sıfır/sıfırlar eklemem gerekecekti.

    Bu ve bunun gibi çok güzel eşyalar tog pazarda sizleri bekliyor. Hemde gayet uygun fiyatlara. Katılımınızı bekliyoruz :)

    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü