Kod Dostu

Kod Dostu

ANAHTAR EĞİTMEN EĞİTİMİ || 3. ve 4. GÜN

  • Unknown
  • - 09 Mart 2011
  • Eğitimin üçüncü gününde yani 24 Şubat Perşembe günü "Öğrenme ve Eğitim" isimli oturum ile başladı. Bu oturumda öğrenme nedir? eğitim nedir üzerinden giderek yapacağımız işin temelleri üzerinde konuştuk. Bizim fakülte derslerinde aldığımız eğitim bilimleri derslerinin formal olmayan eğitim ortamlarında nasıl daha verimli olabileceğini canlı olarak yaşadım =)

    Bu oturumun sonunda bir yemek arası verildi ve ardından eğitmenlerimizin "Barcelona" adını verdikleri, daha sonradan da imece dediğimiz, ekip çalışması ve güzen temelli uygulamayı gerçekleştirdik. Kafalarımız yan yana gelecek şekilde yere uzandık ve en baştan başlayarak arkadaşlarımızı ellerimizin üzerinde taşıdık. Eğlenceli ama dikkat gerektiren bir uygulamaydı. Sonunda uygulama üzerinde konuşarak günü bitirdik. Sonrasında serbest zamanımızı kullandık :D Tabi GDG yapmayı ihmal etmedik.

    Eğitimin dördüncü gününde yani 25 Şubat Cuma günü "Eğitmenlik becerileri I" oturumu ile başladı ve "Eğitmenlik Becerileri II" oturumu ile devam etti. Adından da anlaşılacağı üzere bir eğitmen nasıl olmalı? neleri yapmalı? neleri yapmamalı gibi konular üzerinde durduk. Daha sonra bir bir yemek arasından sonra "Program Tasarlama" oturumumuzu gerçekleştirdik. Eğitim programları Eğitim Bilimlerinin en önemli kısımlarındandır.Biz de tog da proje tasarlamaya eğindik ama aşamalar benzerlik gösterdiği için burada eğitim planı da çıkardık diyebiliriz :) Bu oturumumuzdan sonra yemek arası verdik ve GDG mizi gerçekleştirdik.

    Bu iki günümüz biraz sıkılarak ama çoğunlukla öğrenerek ve eğlenerek geçti. Tadılası şeylerdi =)

    0 Yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2012 Hüseyin KÜÇÜK
    Php Yazılım Uzmanı, Öğretim Teknoloğu, Toplum Gönüllüsü